اهههه.فلورا رو جا نذارین!!!
من عاشق فلورام.(البته تو رتبه ی سوم!چشماش خیلی قشنگه!!)
![]()
![]()


+ نوشته شده در پنجشنبه دوم خرداد ۱۳۹۸ ساعت 19:47 توسط 💙💙💙هستی بلوم(هستی سفندار )❤❤❤
|
من عاشق فلورام.(البته تو رتبه ی سوم!چشماش خیلی قشنگه!!)
![]()
![]()

