سلام به همگی. میخواستم خبر مهمی رو اعلام کنم. اینکه میگن وینکس کلاب با نام سرنوشت:وینکس حماسی. کاملا واقعیته. الان در حال ساخت هستش و بزودی منتشر میشه. 

اینم شرح بازیگران و سریال:

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس ساخت سریال Fate: The Winx Saga (سرنوشت: حماسه وینکس) را رسما آغاز کرده است. طبق خبری که Polygon منتشر کرده، شبکه Netflix در حال ساخت یک سریال لایو اکشن براساس انیمیشن Winx Club (وینکس کلاب) است که یک انیمیشن ایتالیایی برای گروه کودکان بوده که حال نتفلیکس به‌دنبال ساخت یک اقتباس فانتزی و اکشن متفاوت از آن است. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال که Fate: The Winx Club Saga نام دارد، نیز در ایرلند آغاز شده که بازیگر اصلی آن قرار است ابیگیل کاون باشد. کاون بیشتر برای بازی در نقش دورکس در سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) شناخته شده که شاهد حضور او در دو قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز بوده‌ایم.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Fate: The Winx Saga در ایرلند آغاز شده و کاون در این سریال نقش بلوم که شخصیت اصلی آن است، را بر عهده دارد که به یک دختر عادی توصیف شده که یک اتفاق باعث می‌شود تا او به قلمرو جادویی پری‌ها انتقال پیدا کند. دنی گریفین در نقش اسکای، هانا ون در وستهایزن در نقش استلا، الیشا اپلبام در نقش موسا، فردی تورپ در نقش ریون، پرشس مصطفی در نقش ایشا، سدی سورال‌ در نقش بیتریکس، تئو گراهام در نقش دین، الیوت سالت در نقش ترا، جیکوب دادمن در نقش سم و ایو بست در نقش سرپرست داولینگ، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Fate: The Winx Saga حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال Fate: The Winx Club Saga

سریال Fate: The Winx Saga در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین در خبری دیگر در رابطه با کاون، سریال Chilling Adventures of Sabrina برای ۱۶ قسمت دیگر که در طی دو فصل منتشر می‌شود، تمدید شده که او قرار است برای نقش آفرینی دوباره در این سریال بازگردد. برایان یانگ، نویسنده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام)، به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد

معنی تبدیل های وینکس

مجیک وینکس.جادوی وینکس

چارمیکس.پشیمانی

انچانتیکس.فداکاری

بیلیویکس.باور داشتن،ایمان

هارمانیکس.صوت و موسیقی

سایرنیکس.دریا

بلومیکس.این اسم از اسم بلوم گرفته شده،میشه گفت به معنی شکوفست ولی چون این قدرت این تبدیل از جواهر های شعله ی اژدهای بلوم سر چشمه میگیره به بلومیکس معروفه.

میتیکس.افسانه ها،دنیای افسانه ای (لجنداریوم)

باترفلیکس.پروانه ها،حیوانات  و موجودات جادویی.

تاینیکس.جواهر،الماس

دریمیکس.رویا،دنیای رویا ها(برای ورود به دنیای رویا به کار گرفته میشود)

انیریکس.عشق رویایی

کاسمیکس.این تبدیل در سیزن 8 وینکس به کار گرفته شده،به معنی ستارگان و استار لایت هست البته اگه موضوع سیزن 8 وینکس

 

مژده،مژده،سه قسمت اول وینکس به زبان ایتاایایی به زودی در وبلاگ دریای دوختران وینکسی به نمایش گذاشته خواهد شد

خب بای تا آپ بعدینظر یاد نرههههه...

 

 

 

 

معنی اسم ها و تر شکل های وینکس

بلوم.به معنی شکوفه

استلا.ستاره ی کوچک

فلورا.فرشته ی طبیعت

میوسا( موزا ).الهه موسیقی.البته این اسم ساخته ی وینکسه،یعنی توی دنیای واقعی کسی رو پیدا نمیکنین که اسمش میوسا یا موزا باشه😁

تکنا.معنی خاصی ندارد ولی از تکنولوژب گرفته شده است...

ایشا,لایلا.امواج خروشان،ایشا از اسم فارسی،عربی عایشه گرفته شده که اسم همسر حضرت محمد(ص) بوده که به اینگیلیسی لاتین تبدیل شده،البته میگن این اسم نحسی میاره چون که عایشه باعث اسیب دسانی به حضرت فاطمه ی زهرا(س) شد.

راکسی.مهربان ترین مهربانان،این اسم از اسم رومی رکسانا گرفته شده است...

دافنی(دافنه).تین اسم یکی از اساطیر و خدایان یونان هست که بسیار عالم و دانا بوده،عجب شباهتی...چون دافنی وینکس هم خیلی عالم و دانا هست😁

 بای تا آپ بعدی،نطر یادتون نره....تو رو خدا😢😢😢

خداحافظ

 

 

ایشه رو یادتون نره..اون رو هم با کل وسایل ورزشش آوردم!!!

 

 

 

 

تکنا خدا رو شکر چیز زیادی نداره...البته به غیر از سیم و کامپیوتر و ... هاش!!!

 

 

 

 

 

 

همون طور که گفتماستلا رو با کال کمدش آوردم.حال باید میوسا رو با کل کلکسیون ساز هاش بیارم.ولی از کمد

خب همان طور که مشاهده میفرمایید شاهد میوسا و دعوا هایش با ریون هستیم:

 

 

 

 

همون طور که گفتماستلا رو با کال کمدش آوردم.حال باید میوسا رو با کل کلکسیون ساز هاش بیارم

بذار استلا رو هم با کل کمدش براتون بیارم!!!!

خب بعد ز یک قرناستلا کل لباس ها و بند و بساطش رو جمع کرد و اومد...

 

 

 

 

 

 

این استلا...اون استلا...کدوم استلا؟؟؟

 

 

 

اهههه.فلورا رو جا نذارین!!!

من عاشق فلورام.(البته تو رتبه ی سوم!چشماش خیلی قشنگه!!)

 

 

 

حالا یه کم درباره ی بلوم...

 

چه رمانتیک